DP – Smlouva na zabezpečení závodního stravování formou stravovacích poukázek pro VVetÚ Hlučín za 8/2024.
Basic Information
PROCUREMENT PROCEDURE NAME
DP – Smlouva na zabezpečení závodního stravování formou stravovacích poukázek pro VVetÚ Hlučín za 8/2024.
Contracting authority
Ministerstvo obranyNEN system number
N006/24/V00026719
CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
Termination of performance
DIVISION INTO LOTS
No
PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE
P24V00026719
Public contract regime
Small-scale public contract
PROCUREMENT PROCEDURE TYPE
Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)
SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE
rámcová dohoda bez obnovení soutěže
Type
Public service contract
DATE OF PUBLICATION ON PROFILE
09. 09. 2024 10:21
Contact Person of the Contracting Authority
Name
Dana
Surname
Koligová
koligovad@army.cz
Phone 1
+420 973487325
Subject-Matter
SUBJECT-MATTER DESCRIPTION
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup služby - zabezpečení nákupu stravovacích poukázek pro zaměstnance VVetÚ Hlučín včetně nákladových středisek Chotyně a České Budějovice na období od 1. 2. 2024 do 31. 1. 2026 – nominální hodnota stravovací poukázky činí 130,00 Kč – viz. příloha č.2. Celkem poskytovatel dodá za dobu plnění smlouvy maximálně 30 768 ks stravovacích poukázek, přičemž měsíčně počet stravovacích poukázek nepřesáhne 1 282 ks. Požadujeme stanovení výše provize za prodej stravovacích poukázek. Hodnota výše provize bude uvedena na dvě (2) desetinná místa s hodnotou vyšší než 0 a nesmí být uvedena ani hodnota záporná, v těchto případech bude ze strany uchazeče vyhodnoceno jako porušení požadavků zadavatele na zpracování nabídkové ceny. Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele na základě uzavřené smlouvy na zabezpečení služby s vítězným uchazečem pro období od 1.2.2024 - 31.1.2026. Poskytovatel zajistí jednotlivá dílčí plnění průběžným dodáním objednaných stravovacích poukázek ve stanovené době a dohodnutým způsobem – viz. příloha č.3 - Návrh smlouvy. Požadavky: - Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016 odst.1, odst. 2 pís. a) výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. - Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu v příloze č.2. - Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. - jako přílohu č. 4 vložit čestné prohlášení dodavatele Součástí nabídky požadujeme dodat aktuální přehled stravovacích zařízení v obcích a městech Hlučín, Chotyně (Hrádek nad Nisou) a České Budějovice, kde lze uplatnit poukázku na poskytovaná jídla mající charakter hlavního jídla. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního (živnostenského) rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Od 1. 2. 2024 do 31. 1. 2026 Vojenský veterinární ústav Hlučín , Opavská 29, 748 01 Hlučín
Code from the NIPEZ code list
30199770-8
Name from the NIPEZ code list
Stravenky
Main place of performance
Moravskoslezský kraj
Code from the CPV code list
30199770-8
Name from the CPV code list
Stravenky
SUBJECT-MATTER NAME
Stravenky
Text field for describing the place of performance
Dle smlouvy.
Subject-Matter Items
Place of Performance
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Additional Information
AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT
Yes
Framework contract/agreement
P23V00035383
AWARDED IN A DNS
No
THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS
No
This is a framework agreement
No
Imported public contract
No
Publication Records in the NEN System
Show detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 11. 2024 14:18 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
09. 09. 2024 10:21 | Uveřejnění účastníků | |||
09. 09. 2024 10:21 | Uveřejnění výsledku |